InterWest evolueert in aanpak, diensten en slagkracht. Onze huisstijl was dan ook aan vernieuwing toe. Een toegewijd marketingteam ontwikkelde een sterk logo, een nieuwe website en een bijhorende huisstijl. Professioneler, frisser en aantrekkelijker. Maak kennis met deze look-and-feel.
Een menselijke touch
De afgelopen decennia is er veel veranderd. Onze missie blijft evenwel hetzelfde: hoogwaardige dienstverlening met een maatschappelijke meerwaarde bieden. De onmisbare menselijke touch bij alles wat we doen is nu duidelijker aanwezig in onze communicatie.
Krachtig logo
Bekijk ons nieuwe logo en je ziet de high five. Het symboliseert de menselijke kant van ons verhaal. Een toewijding aan onze maatwerkers en een belofte aan onze klanten. Want succes realiseren we samen. Het logo straalt bovendien samenwerking, betrokkenheid en goesting uit. Drie kernwaarden binnen InterWest.
Herkenbare huisstijl
We zouden InterWest niet zijn als we het niet meteen grondig aanpakken. Bij uitbreiding werd onze volledige huisstijl onder de loep genomen. De zorgvuldig uitgekozen kleuren en de doordacht ontwikkelde look-and-feel verzekeren de herkenbaarheid van ons merk. Van visitekaartjes en briefpapier tot onze gloednieuwe website.
Samen bouwen aan de toekomst
Bij InterWest werken we elke dag aan de beste ervaring voor onze klanten. Met ons nieuwe logo en dito huisstijl dragen we die toewijding aan kwaliteit en service nog sterker uit. We zetten de talenten van onze mensen in om oplossingen op maat te ontwikkelen. Door te investeren in dat talent, onze infrastructuur en nu dus ook onze communicatie zijn we een concurrentieel alternatief voor de reguliere arbeidsmarkt. Met ons sociaal engagement als kers op de taart.